LinkedIn lansează “Premium Company Page” pentru IMM-uri cu AI de la 99 de dolari pe lună
April 27, 2024
LinkedIn a început un test pentru a-și crește veniturile cu un nou serviciu dedicat companiilor mici și mijlocii. Potrivit TechCrunch, platforma lucrează la un nou abonament numit“Premium Company Page” care, pentru o taxă lunară de 99 de dolari, va oferi asistență prin inteligență artificială în scrierea de conținut și noi instrumente pentru creșterea numărului de urmăritori, printre alte funcții de promovare a imaginii companiei.
LinkedIn dorește să profite acum de această oportunitate unică. Având în vedere schimbările constante din social media și din motoarele de căutare, unde publicitatea și algoritmii determină ceea ce descoperă utilizatorii și unde dezinformarea face ravagii, LinkedIn caută să ofere un spațiu mai sigur, un loc în care să creeze un profil profesional autentic atât pentru profesioniști, cât și pentru consumatori.
Detaliile noului serviciu
LinkedIn a început să publice informații despre noul serviciu Premium Company Page în urmă cu câteva zile, dar anunțul a trecut aproape neobservat. Cu toate acestea, TechCrunch a descoperit independent aceste informații, iar LinkedIn a confirmat detaliile.
Suzi Owens, director principal de comunicare la LinkedIn, a declarat: “Căutămmereu noi modalități de a îmbunătăți experiența clienților noștri și de a-i ajuta să își atingă obiectivele de afaceri. În prezent, testăm o nouă ofertă numită Premium Company Page (Pagina de companie premium) cu clienții noștri din domeniul afacerilor mici și mijlocii, care este concepută pentru a-i ajuta să atragă clienți, să își construiască credibilitatea și să se evidențieze în rândul publicului lor.Vomîmpărtăși mai multe detalii în curând.
Deși prețurile pentru Premium Company Pages nu au fost dezvăluite imediat, se pare că administratorii de pagini care sunt eligibili le pot vizualiza. Potrivit unui consultant de marketing, tarifele încep de la 99,99 de dolari pe lună pentru fiecare pagină, cu o reducere la 839,88 de dolari pe pagină pentru un abonament anual.
Evoluția serviciilor premium ale LinkedIn
Noul abonament Premium Company Page se adaugă la lunga listă de oferte premium pe care LinkedIn le-a creat pentru organizațiile de pe platformă, urmând modelul de utilizare și tarifare diferențiată pe care l-a implementat deja pentru utilizatorii individuali și recrutori.
Printre alte oferte premium pentru companii se numără Premium Career pentru cei care caută un loc de muncă, Premium Businesspentruinformații de afaceri, Sales Navigator pentru echipele de vânzări, diferite versiuni de Recruiter pentru căutarea și recrutarea de talente și LinkedIn Learning pentru dezvoltare profesională.
Aceste servicii premium reprezintă o sursă importantă de venituri pentru companie. În martie anul trecut, LinkedIn a anunțat că abonamentele utilizatorilor premium au crescut cu 25% de la an la an, ajungând la 1,7 miliarde de dolari în 2023. În total, compania a generat venituri de 15 miliarde de dolari în acel an, din care 7 miliarde de dolari au provenit din activitatea de recrutare.
Caracteristicile paginii de companie Premium
Abonamentul Premium Company Page are câteva caracteristici care le vor fi familiare administratorilor de pagini de companie de pe LinkedIn. Administratorii vor putea vedea vizitatorii recenți ai paginilor, cu excepția cazului în care aceștia au dezactivat setarea de confidențialitate (care este activată în mod implicit). Această funcționalitate va permite administratorilor să invite vizitatorii să urmărească pagina, indiferent de cât de conectați sunt (ceea ce în trecut ar fi fost imposibil pentru vizitatorii ocazionali care nu sunt încă conectați la companie).
Administratorii vor putea, de asemenea, să creeze butoane de “apel la acțiune” cu detalii de contact sau de site web afișate în mod vizibil în partea de sus a paginii. Mărturiile, pe care LinkedIn le-a promovat ca fiind o caracteristică importantă pe paginile de profil individuale, vor putea fi, de asemenea, afișate în mod proeminent pe paginile premium ale companiilor.
Asistența în redactarea conținutului de către inteligența artificială este una dintre cele mai recente adăugiri ale LinkedIn pentru a introduce inteligența artificială pe platformă, o tendință care a început anul trecut în colaborare cu OpenAI de la Microsoft.
În cele din urmă, având în vedere că LinkedIn pune un accent tot mai mare pe verificarea informațiilor, o pagină premium va putea obține o insignă de aur ca recunoaștere a abonamentului premium.