SEO
SEO, ce este și de ce este important pentru poziționare
SEO este o ramură a marketingului digital și este abrevierea lui Search Engine Optimization, adică optimizarea pentru motoarele de căutare. Scopul SEO, de fapt, este de a îmbunătăți poziția paginilor web în rezultatele organice (neplătite) ale motoarelor de căutare. Cel mai faimos și folosit motor de căutare din lume este Google, în consecință majoritatea activităților SEO se concentrează pe studiul algoritmilor Google.
Când introduceți o interogare, Google returnează milioane de rezultate în câteva secunde, dar ceea ce se întâmplă în această perioadă foarte scurtă de timp este de fapt un proces deosebit de complex, bazat pe anumiți algoritmi, creați special pentru a identifica cel mai bun și, prin urmare, cel mai relevant conținut. posibil la căutarea efectuată de utilizator. Datorită acestor algoritmi puternici, de fapt, rezultatele sunt sortate în așa fel încât cele mai relevante să fie afișate mai întâi.
Dar cum mergi pe Serp? Optimizarea conținutului dvs. astfel încât să fie în conformitate cu regulile stabilite de algoritmii Google. SEO, de fapt, include toate acele practici care îți permit să crești vizibilitatea unui site web, făcându-l să urce în clasamentul motoarelor de căutare, Google mai presus de toate.
Cum se face SEO
SEO poate fi pe pagină sau în afara paginii. SEO on-page urmărește optimizarea site-ului cu acțiunile desfășurate pe acesta, și privește textele, codul HTML și structura site-ului. Atunci când scrieți texte, este esențial să căutați cuvinte cheie, adică termenii cei mai folosiți de utilizatori cu privire la un anumit subiect.
Un alt factor de clasare este eticheta de titlu, care trebuie să includă cuvântul cheie principal care se referă la subiectul principal. Pentru a-l optimiza cât mai bine, trebuie să utilizați maximum 55 de caractere (inclusiv spații). De asemenea, este o idee bună să completați Meta Description, care reprezintă un mic extras din conținutul unei pagini web. Markerii de titlu (H1, H2, H3) sunt încă unul dintre factorii pe care Google ia în considerare pentru a descifra despre ce este vorba despre conținutul paginii. În cele din urmă, o bună practică SEO pe pagină este să inserați link-uri interne, care vă permit să conectați pagini și articole între ele.
După ce ai lucrat la SEO on-page, trebuie să te dedici SEO off-page, adică toate acele acțiuni care se desfășoară în afara site-ului care vizează îmbunătățirea poziționării. Strategia centrală a optimizării off-page este crearea de linkuri. Crearea de linkuri servește la creșterea numărului de link-uri de intrare către site, așa-numitele backlink-uri. Cu cât un site primește mai multe link-uri de la site-uri vizate, cu atât mai autoritar va fi considerat de motoarele de căutare.
Printre cele mai eficiente activități de link building se numără diverse strategii, inclusiv postarea invitaților, adică atunci când o persoană oferă sau este invitată să publice o postare în blogurile altor colegi. În acest fel, chiar dacă backlink-ul este artificial, acesta este inserat pe conținut relevant și de calitate și aceasta este cu siguranță o bună practică. La fel de important este distribuirea articolelor tale pe canalele sociale, care, deși nu este un factor direct de clasare, îți permit totuși să accelerezi timpii de indexare tehnică.