Tehnologie, tendințe pe internet, jocuri video, big data

LinkedIn joacă o nouă carte: jocurile de puzzle invadează platforma

LinkedIn joacă o nouă carte: jocurile de puzzle invadează platforma

By aurora

LinkedIn, platforma de socializare deținută de Microsoft, s-a impus în primul rând ca o platformă pentru persoanele interesate de crearea de rețele și de dobândirea de cunoștințe în scopuri profesionale și de recrutare. Cu peste 1 miliard de utilizatori, activitatea de recrutare a înregistrat un succes considerabil. Acum, pentru a crește timpul pe care oamenii îl petrec pe platformă, compania încearcă să intre într-un domeniu cu totul nou: jocurile.

LinkedIn și extinderea în sectorul jocurilor

Potrivit unui raport realizat de TechCrunch, LinkedIn lucrează la o nouă experiență de jocuri. Aceasta va fi realizată prin exploatarea succesului viral pe care jocuri simple precum Wordle l-au obținut. Platforma dezvoltă trei jocuri inițiale numite “Queens”, “Inference” și “Crossclimb”.

Dezvoltatorii au început să găsească coduri care indică activitatea pe care LinkedIn o desfășoară în domeniul jocurilor. Unul dintre cercetători, Nima Owji, a subliniat că o idee la care LinkedIn pare să lucreze este aceea de a organiza scorurile jucătorilor în funcție de locurile de muncă, companiile fiind “clasate” în funcție de aceste scoruri.

Un purtător de cuvânt al LinkedIn a confirmat că firma lucrează la aceste jocuri, dar deocamdată nu a fost anunțată o dată de lansare. Purtătorul de cuvânt a declarat că obiectivul este de a adăuga jocuri bazate pe puzzle la experiența LinkedIn pentru a oferi distracție, a aprofunda relațiile și a stimula conversațiile.

Potențialul uriaș al sectorului jocurilor

Jocurile se numără în mod regulat printre cele mai populare aplicații pentru telefoane mobile și PC-uri, atât în ceea ce privește veniturile, cât și implicarea utilizatorilor. Jocurile casual bazate pe puzzle-uri sunt una dintre cele mai populare categorii în rândul utilizatorilor de telefoane mobile. Chiar și platformele care nu sunt strict legate de jocuri exploatează de mult timp aceste tendințe pentru a-și crește traficul. Aceasta este o tendință care precede chiar și internetul, dacă ne gândim la popularitatea rebusurilor și a altor jocuri din ziare și reviste.

De exemplu, New York Times a achiziționat jocul viral Wordle în 2022 și a afirmat că milioane de oameni continuă să joace acest joc, care face acum parte dintr-o platformă mai largă de puzzle-uri și jocuri online dezvoltate de ziar.

Implicarea Microsoft în proiectul LinkedIn

Microsoft, compania care deține LinkedIn, este un gigant în industria jocurilor. Afacerea sa de jocuri, care include Xbox, Activision Blizzard și ZeniMax, a înregistrat venituri de 7,1 miliarde de dolari în ultimul trimestru, depășind pentru prima dată veniturile din Windows.

Cu toate acestea, purtătorul de cuvânt al LinkedIn a refuzat să dezvăluie cum și dacă Microsoft este implicată în proiectul de jocuri al LinkedIn.

Unele platforme, cum ar fi Facebook, cea mai mare rețea socială din lume, au fost un punct de interes major pentru jocurile sociale de-a lungul anilor. Cu toate acestea, în 2022, Facebook a închis aplicația sa de jocuri de sine stătătoare din cauza scăderii utilizării. În prezent, compania se concentrează mai mult pe experiența de realitate mixtă și pe afacerea sa Meta Quest.

De-a lungul anilor, LinkedIn a experimentat mai multe caracteristici noi pentru a crește utilizarea platformei, concentrându-se pe nevoile publicului său și ale mediului de afaceri. Aceste inițiative au inclus educația online, dezvoltarea profesională, operațiunile de publicare și știri, integrarea instrumentelor video și colaborarea cu creatorii și influencerii.